За даними агентства, документ про введення мит вступить в силу 30 жовтня.
Європейські мита на електромобілі – невдача для китайських виробників. Вони фактично відрізані від величезного потенційного ринку в США, які цього року збільшили мито вчетверо, до понад 100%, посилаючись на "великі" державні субсидії, зазначає Bloomberg.
Тарифы будуть різнитися в залежності від виробника і коливатимуться від 8% до 35%, до цього додається актуальне мито в розмірі 10%.
Нові тарифи на Заході вводяться на фоні побоювань, що Китай стоїть на порозі світового домінування в сфері електромобілів завдяки зменшенню часток американських і європейських конкурентів, пише агентство.
Після впровадження нової технології акумуляторів 2020 року BYD Co. – провідний китайський бренд електромобілів – увійшов до десятки найбільших автопроизводників світу, йдеться в матеріалі.
Bloomberg зазначило, що великі європейські автопроизводники Mercedes-Benz Group AG і BMW AG виступили проти тарифів, побоюючись, що конфлікт зашкодить їх продажам у Китаї в той час, коли вони й так переживають труднощі.
Раніше на цьому тижні головний профспілковий лідер Volkswagen AG заявив, що найбільший європейський автопроизводник планує закрити як мінімум три заводи в Німеччині.
Сторони продовжать обговорення, спрямоване на пошук альтернативних рішень навіть після введення нових мит, пише агентство.