У середу, 6 листопада, кількість запитів у Google про рух "4Б" зросла на 450%, зазначає The Guardian. Найбільше рух шукали з Вашингтона, Колорадо, Вермонту та Міннесоти – штатів, де перемогла суперниця Трампа від Демократичної партії Камала Харрис. Тема стала однією з найпопулярніших у пошуковику, також пише NBC News.
Тоді ж американки почали викладати відео з тегом "4B" у ТікТок. Розчаровані перемогою Трампа жінки, щоб впоратися з ситуацією, "направляють свій гнів та безнадійність у новий активізм у приватній сфері, де вони бойкотують чоловіків, гетеросексуальні стосунки та відмовляються підтримувати патріархат", – говорить кандидатка соціологічних наук у Єльському університеті Міра Чой.
Трамп неодноразово висловлювався за загальнонаціональний заборону абортів і підтримував законодавчі зусилля щодо його введення. Така риторика могла відвернути виборниць від Трампа, проте цього не сталося. За Харрис проголосувало всього на 8% більше жінок, ніж за Трампа, за даними екзит-полів NBC News та Associated Press – причому білі жінки без вищої освіти майже вдвічі частіше обирали Трампа.
Феміністський рух "4Б" виник у Південній Кореї у 2018 році в рамках руху MeToo як протест проти чоловічого вуайеризму: чоловіки таємно знімали жінок під час сексу або сечовипускання, а потім ділилися відео в Дискорді. Рух викликав неприйняття з боку частини чоловіків, які почали переслідувати та ображати учасниць "4Б". Деякі феміністки також піддали рух критиці, зазначивши, що він "ігнорує бажання гетеросексуальних жінок".
В англомовному ТікТок ролики з тегом "4B" з'явилися в березні 2024 року. Тоді про рух розповіла 30-річна блогерка Алейша Мора, прочитавши переклад південнокорейського бестселера "Кім Джі Йон, 1982 року народження", який вважається основоположним для руху. Мора повторно опублікувала це відео після перемоги Трампа – і воно вже зібрало майже 330 тисяч переглядів. Первісне відео переглянули майже шість мільйонів разів.