bimba-news.in.ua

"Оборонлогістика": судно з Норвегії не вирушило на порятунок екіпажу "Урса Майор".

"Оборонлогистика": Норвежское судно отказалось помогать экипажу "Урса Майор".

"Коли рятувальна шлюпка наблизилася до борту, норвезьке судно (частина екіпажу якого була російськомовною) відмовилося приймати членів екіпажу „Урса Майор“, посилаючись на якийсь заборону", — цитує РИА Новости прес-службу компанії.

В результаті екіпаж російського сухогруза було врятовано іспанськими моряками з судна "Салвамар Драго" та доставлено в порт міста Картахена.

У компанії-власнику "Осло Керріер 3" заявили, що екіпаж не брав участі в рятувальній операції за сигналом з порту Картахени. Зазначається, що норвезьке судно було проінформовано про іспанців, які направлялися на порятунок російського екіпажу.

Російський сухогруз затонув 23 грудня невдовзі після проходження Гібралтарської протоки, ініціативно в кількох десятках миль від берегів Алжиру та Іспанії, в міжнародних водах. 14 моряків з 16, що були на борту, було врятовано. Ще двоє числяться зниклими безвісти.

В "Оборонлогістиці" заявили, що щодо "Урса Майор" була здійснена "терористична атака". Стверджується, що члени екіпажу повідомили про три вибухи з правого борту в районі кормової частини сухогруза, після чого судно швидко затримало крен і в результаті затонуло.

Раніше іспанські ЗМІ та МЗС Росії заявляли, що на судні стався вибух у машинному відділенні.

В "Оборонлогістиці" також стверджували, що на судні не було перевантаження, і воно прямувало з Санкт-Петербурга до Владивостока з проектним вантажем вагою 806 тонн.

  • Сухогруз "Урса Майор" ("Велика ведмедиця") раніше брав участь у постачанні російської групи в Сирії і, за однією з версій, міг направлятися в Сирію, де було скинуто лояльний Кремлю режим Башара Асада, для евакуації російської військової бази. На користь цієї версії свідчить те, що Росія, очевидно, також направила в Сирію сухогруз "Спарта" (також належить "Оборонлогістиці") і три великі десантні кораблі.
  • Аналізуючи дані про вантаж, який був на борту "Урса Майор", аналітик Олександр Олівер, однак, прийшов до висновку, що судно дійсно прямувало до Владивостока. На фото та відео видно, що на борту затонулого сухогруза були два портові крани, а також 45-тонні люкові кришки для будівництва атомних криголамів. Про це ж повідомляла раніше "Оборонлогістика". На думку аналітика, втрата цього вантажу стане великим ударом для порту Владивостока та програми будівництва криголамів.


Випуск новин Радио Свобода: