bimba-news.in.ua

В "Укрзалізниці" є всі підстави для зниження тарифів на вантажні перевезення, стверджує експерт.

Эксперт утверждает, что "Укрзалізниця" имеет все основания для снижения тарифов на грузовые перевозки.

"Інтереси державних монополій і особливо їхнього менеджменту сьогодні поставлені вище інтересів білого бізнесу, який сплачує податки і формує бюджет України. Ніхто не розуміє, навіщо "Укрзалізниця" знову підвищує тарифи, вони вже на 60% вищі довоєнного рівня. Тарифний тиск став перешкодою для відновлення виробництв цілого ряду підприємств за останні два роки, а УЗ ще планує підвищити на 40%. Рішення має затвердити Кабмін: я сподіваюся, що вони дослухаються і не затвердять це рішення", – сказав він.

За словами Зінченка, підвищення тарифів призведе до значного зростання витрат на логістику в промисловості – додаткові витрати складуть 10 млрд грн. Зокрема, для заводу "Арселор Міттал Кривий Ріг", одного з найбільших виробників сталі в Україні, це означатиме приблизно 1,5 млрд грн додаткових витрат на рік.

"Це – втрата конкурентоспроможності нашої продукції на глобальному ринку, і від цього виграють лише наші конкуренти з Китаю, Туреччини, Росії, Бразилії, Австралії. Підвищення цих тарифів призведе до того, що "Укрзалізниця" втратить вантажну базу, вантажі підуть з "Укрзалізниці", а частина підприємств закриються або зменшать роботу до мінімуму. В результаті "Укрзалізниця" не отримає додаткових доходів, а ще й зазнає збитків. Вони підвищать тарифи і в результаті отримають додаткові збитки, і не буде ніяких додаткових надходжень", – заявив експерт.

Зінченко підкреслив, що протягом останніх трьох місяців керівництво "Укрзалізниці" не надало жодних адекватних аргументів щодо необхідності підвищення тарифів.

"За останні 10 років жодне підвищення тарифів "Укрзалізниці" не покращувало ситуацію в "Укрзалізниці", а лише погіршувало. Зараз УЗ має умови не для підвищення, а для зниження вантажних тарифів на 20%, оскільки вона надприбуткова. Це не втрачаючи рентабельності і демонструючи прибутковість. І це забезпечить стабільну роботу бізнесу! А довгостроковим рішенням проблем, які в неї є, буде демонополізація, як це сталося в усіх країнах ЄС", – резюмував він.