Він підкреслив, що додаткових коштів від цього підвищення УЗ не отримає, адже бізнес почне закриватися.
"Зі мною поділилися внутрішнім документом державної монополії. Там за рахунок підвищення вантажних тарифів планують зібрати додатково 26 млрд, для чого в одному з варіантів тарифи будуть підняті на +37%, – написав нардеп. – Звичайно, ніяких грошей вони не зберуть, оскільки підприємства просто почнуть зупинятися. Не лише через удари ворогів, а й через тарифи УЗ".
Він також нагадав, що з 2022 року тарифи вже зросли на 70%, що дозволяє компанії досі отримувати прибуток. Але це відчуває лише керівництво компанії.
"Сьогодні у підвищенні тарифів нагальної необхідності немає, адже і так є прибуток за рахунок минулих підвищень. З іншого боку – залізниця підвищує тарифи на перевезення, а зарплата зростає лише у топ-менеджменту компанії", – зазначив Гончаренко.
Нардеп вважає, що політика щодо державних монополій в Україні повністю провалена.
"Розстановка своїх лояльних людей на керівні посади призвела до того, що неефективність і корупцію раз на пів року перекладають підвищеними тарифами на бізнес. Можливо, такі амбіційні плани щодо збору коштів пов’язані з останніми перестановками в транспортній сфері та на залізниці?" – резюмував Гончаренко.