На своїй першій прес-конференції Керолайн Левітт оголосила про нові принципи запрошення представників ЗМІ до Білого дому. Ці зміни спрямовані на те, щоб відповідати "революційному підходу до медіа", який президент Дональд Трамп використовував під час своєї кампанії, спілкуючись з популярними ведучими подкастів та медіа-інфлюенсерами, підкреслила нова прес-секретар.
«Відповідно до цього революційного підходу до медіа, який президент Трамп використовував під час кампанії, Білому дому Трампа буде важливо взаємодіяти з усіма медіа та популярними блогерами, а не лише з традиційними ЗМІ, які зазвичай перебувають у цьому залі», – сказала вона, посилаючись на опитування Gallup, що показують низький рівень довіри американців до традиційних ЗМІ.
"Для нашої команди важливо донести послання президента Трампа повсюдно та адаптувати Білий дім до нової медіа-середи 2025 року", — цитує нового прес-секретаря "Голос Америки".
Прес-зал тепер буде відкритий для "нових медіа-голосів, які створюють контент, пов'язаний з новинами", і для видань, які раніше не були допущені до прес-залу, додала вона.
Білий дім запрошує незалежних журналістів, подкастерів, впливових осіб у соціальних мережах і творців контенту подавати заявки на акредитацію для висвітлення роботи Білого дому. Представники цих медіа можуть звертатися на сайт прес-служби Білого дому для подачі заявки.
Раніше Левітт працювала прес-секретарем президентської кампанії Трампа 2024 року та його перехідної команди, а також була співробітницею його першої адміністрації та офісу конгресвумен Еліз Стефанік, яку Трамп призначив постпредом США при ООН.